zaterdag 13 februari 2016

EIGEN KAMER

Onze huisbazen zijn eindelijk verhuisd :)
Katia, mijn favoriet van de twee, was blij dat wij in haar appartement wonen en ze vond het een fijn idee, dat wij daar nu zo lang zitten, want ze vertrouwt ons. We moeten ook al haar overgebleven spullen opeten, want anders is het zonde. Ze is echt heel lief.
Hun vertrek betekent dat ik nu een eigen kamer heb -wat ook fijn is voor Emma, aangezien ik haar al drie nachten wakker houdt met geluid van mijn longvocht (maar dat, lieve kinderen, is weer een ander verhaal)-, en die ziet er zo uit:

Bed. Er zijn geen bij elkaar passende slopen en hoezen, dus heb ik maar gekozen voor de themakleur blauw. Ik dacht, bij dit rustgevende behang kan ik nog wel vier extra drukke printen toevoegen. De kussensloop heeft inderdaad een rouche. 

Dit is mijn karige garderobe.

En, last but not least, mijn zithoek. 

Ik heb verder ook nog een bureautje, wat al helemaal volgestouwd staat met spullen, hehe.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten